mardi 17 août 2010

Ornements

*****English translation below*****


Il y a quelques jours je me suis mise à réfléchir sur quelques idées de Noël pour ma boutique, mais il me semble qu'il soit encore trop tôt non? L'automne n'est même pas encore là...Et même si j'adore cette saison, je ne veux pas y penser! Je suis toujours un peu déprimée à la fin de l'été, car cette période rime avec retour à l'école...Il me reste encore 4 semaines (si on y pense, ce n'est pas encore si mal!), mais la mi septembre sera là si vite, ah..

Néanmoins, avant que je ne devienne bien occupée par ma dernière année d'université, je passe le plus de temps possible à créer de nouvelles choses. J'ai récement décidé de faire quelqes ornements, mais pas encore tout à fait dans l'esprit de Noël. Ils pourront donc décorer votre nid toute l'année! Ces gentlemen et vamps sont maintenant sur ma Boutique Etsy.
Bon mardi! ♥


True Vamp ornament set, on www.MademoiselleG.etsy.com
Gentlemen ornament set on www.MademoiselleG.etsy.com


I started to think of Christmas items for my shop a couple of days ago, but isn't it too early? Fall is not even here yet...and I don't whant to think about it even if I love this season. I'm always a bit sad when summer ends, because I'll have to go back to school soon...I still have 4 weeks yet (if you think about it, it's not too bad!) but mid September will be here so fast, ah...

Anyway, before I get busy whit my last university year, I spend all the time I can making some new items. I recently decided to make ornaments, but not completely in the Christmas holiday mood, so they can decorate your nest all year long! Those gentlemen and lady vamps are now in my Etsy Shop.

Happy Tuesday! ♥

7 commentaires:

lori vliegen a dit…

i don't think it's ever too early to start creating wonderful goodies for Christmas.....you are very wise to do it before you get so busy with school!! and i absolutely LOVE these ornaments!!! :))

Anne-Julie a dit…

je les ai vus hier dans ta boutique Etsy, et je les ai adorés! J'adore les moustaches des messieurs, et les cheveux des dames. Trop joli tout ça!

Anonyme a dit…

Lovely work!! I love your dolls ;D
Greetings!

Róisín a dit…

They're wonderful! Must go have a wee wander around your Etsy shop now! Anyway, just thought I’d let your know there’s a wee award waiting for you on my blog if you fancy it. If awards aren’t really your thing then worry not, it’s just a bit of fun and to let you know how wonderful I think you are. Hope you're having a nice day,
Roisin x

Marta Benicá a dit…

Olá, parabéns pelo blog, vou seguir. Venha me visitar também Abraços

Agence communication a dit…

thanks so much for this great ideas "" i just read this topic is very good and very interesting .... really i like it very much because it is a great one .... i find this topic contains a right ideas and great informations that can be make us know more and more..... in this respect thanks so much for sharing with us those great informations as well as this interesting website .....i like this blog a lot because it is very interesting ....""

Master a dit…

"" Il y a quelques jours je me suis mise à réfléchir sur quelques idées de Noël pour ma boutique, mais il me semble qu'il soit encore trop tôt non? L'automne n'est même pas encore là...Et même si j'adore cette saison, je ne veux pas y penser! Je suis toujours un peu déprimée à la fin de l'été, car cette période rime avec retour à l'école...Il me reste encore 4 semaines (si on y pense, ce n'est pas encore si mal!), mais la mi septembre sera là si vite, ah..""